Afgeraffeld

Eerst was DHL de bestelling kwijt, werd de bestelling zonder overleg geannuleerd, en moest ik maar even een nieuwe bestelling plaatsen. Onnodig extra werk voor mij, als ze al mijn geld en gegevens hebben. Duurde alleen wel bijna een maand met meerdere mailtjes en een telefoontje voor ik mijn geld ook daadwerkelijk terug gestort kreeg. Vervolgens de bestelling opnieuw geplaatst, en dit keer wel ontvangen. Jammer genoeg bleek bij het openmaken dat het spatbord dusdanig verbogen was, dat het achterwiel niet meer kan draaien. Opnieuw gemaild naar de klantenservice, met de vraag of ze een nieuw spatbord op kunnen sturen, zodat er geen hele fiets verstuurd hoeft te worden. Nu alweer een week verder en ze hebben nog steeds niet gereageerd, maar krijg wel een mailtje om een review te plaatsen. Mijn zoontje heeft na anderhalve maand nog steeds niet kunnen fietsen op het fietsje, dus meer dan 1 ster kan ik het niet geven.

Excellent ⚡

I placed the order on Saturday evening and by Wednesday my order had already been delivered! I had asked for it to be possibly quick, as it was a gift for my son. They did it! Satisfied. ⭐⭐⭐⭐⭐⚡

prima ervaring!

mooie fiets, snel geleverd en makkelijk af te monteren. heel erg tevreden mee!

Duidelijke afbeelding, snel besteld en snel bezorgd

Duidelijke omschrijving en duidelijke foto. Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering.

Prachtige degelijke fietsen

Toen ik mijn zoontje wou leren fietsen was ik op zoek naar een mooie 1e fiets en die had ik toen ook van Volare gekocht. Nu hij ouder is en een nieuwe fiets nodig had, was hij direct verkocjt aan de fiets die hij zag in de winkel. Bij toeval een Volare fiets. En opnieuw een prachtige fiets van een goede kwaliteit en mooi design. Deze gisteren samen in elkaar geschroefd en de 1e testrit uitgevoerd :) en raad eens wie er als een trotse jongen rondrijdt met zijn nieuwe fiets.

Mooie fiets

Het is een prachtige fiets, mijn zoontje wilde heeel graag leren fietsen en dat kan goed op deze fiets! Met achteruit trap rem en handrem. Is snel en goed ingepakt geleverd. Er zat alleen een deuk in het spatbord. Dat is een beetje jammer. (Maar met leren fietsen blijft de fiets toch niet smetteloos)

Helemaal perfect.

Het juiste aanbod kinderfietsen voor een goede prijs. Mooie aanbieding gevonden op de webpagina. ‘s Avonds besteld volgende dag voor 12 uur in huis afgeleverd! Snel af te monteren en de afstelling van de derailleur stond al helemaal goed. Hij zal veel buiten staan maar het materiaal lijkt van goede kwaliteit. Ik dacht eerst dat het een Spaans merk was daarom was ik iets terughoudend maar het blijkt een our Hollands merk te zijn. Dat gaf snel de doorslag.

Zeer mooie fiets moet wel technisch inzicht hebben om te kunnen afwerken

Bestelling plaatsen ging makkelijk en de volgende werkdag konden we de fiets ophalen

Van bestellen tot ophalen verliep zeer spoedig en correct.

Super snel geleverd en een hele scherpe prijs, top!

In een woord super! Mocht ik in de toekomst weer een fiets of iets voor de kids nodig hebben dan bestel ik hier zeker weer!

Super mooie step

Nadat ik via Google een leuke aanbieding voor de Volare step 16 inch vond, besloten we om een nieuwe ipv een tweedehands step te kopen voor de verjaardag van onze dochter. De step werd netjes verpakt een paar dagen later afgeleverd. Helemaal top!

Onduidelijke handleiding en moeilijk te monteren

De fiets kwam mooi op tijd aan volgens de indicatie op de website. De handleiding en ook de begeleide video op de website zijn heel generalistisch en onduidelijk. Het staat er in alle talen, maar niet specifiek voor de soort fiets die wij hadden gekocht. Vooral de remmen goed installeren kostte veel moeite terwijl dit wel veilig moet zijn.

aanrader

goede fietsen aan een goede prijs en een uitstekende klantenservice

Good service

Very pleased with the delivery service until Denmark and with the product.

• Vil du anbefale os? Ingen

Vlot en vriendelijk

Fiets 20" besteld, werd in sneltempo geleverd. Kwaliteit is prima, zeker waar voor je geld.

Top Angebote - Schnelle Lieferung - viel Freude

Die Fahrräder von Volare sind sehr gut. Wir haben für unser Kind schon das zweite Fahrrad von Volare gekauft. Preis-Leistung ist hervorragend. Das letzte Rad haben wir online bestellt - direkt bei Volare. Das ist sehr empfehlenswert. Service haben wir noch nicht gebraucht. Aber unsere Erfahrung ist bis jetzt mit 5 Sternen zu bewerten.

Top mooie fiets

Goed verpakt netjes verstuurd mooie fiets heel blij mee

Hurtig og godkvalitet

Cyklen kom super hurtigt. Mega nem og samle og super go kvalitet.

• Vil du anbefale os? Ja

Goede prijs, kwaliteit, robuust,snelle levering

Prijsverschil met andere aanbieders was veel. Product is heel robuust en zeer degelijk gemaakt. Zeer snel geleverd.

Top service, maar toch een beetje jammer.

Helemaal blij met de fiets die ik bij jullie heb gekocht voor mijn dochter. Snelle levering en top service aan de telefoon. Helaas is het zo dat het achterwiel scheef in het frame was gezet in de fabriek, waardoor de ketting eraf loopt. Opzich geen groot probleem, maar mijn dochter is daardoor wel 2x gevallen en heb ik zelf het achterwiel opnieuw op het frame moeten zetten.

An sich einschönes Fahrrad aber…

…der Lenker war für den 4 jährigen etwas ungewohnt und wurde ausgetauscht durch einen „normalen“ Riser bar. Darüber hinaus ist die Vorderradbremse leider ohne Funktion auch nach nachstellen der Hebel und bremsen. Es bleibt immer eine Backe hängen egal was ich auch tue. Was kann man da tun?

Prachtige fiets

Zeer mooie fiets. Snel in elkaar gezet en veel plezier voor mijn dochter

Tolles Fahrrad für kleines Geld

Ich bin nach langer Suche nach einem geeigneten und Preiswerten Kinderfahrrad auf diese Seite gestoßen. Trotz der anfänglichen Skepsis Kann ich diesen Anbieter nur empfehlen! Eine problemlose Abwicklung und sehr schneller Versand aus Holland.

Snelle levering van een mooie fiets

Snelle levering is heel fijn, communicatie rondom het leveren ook. Het monteren was wel meer werk dan ik had verwacht en de handleiding was niet altijd even logisch. Het plaatsen van de voorlamp zorgt ervoor dat het spatbord te strak komt, dus deze hebben we niet geplaatst. Verder deze eerste dagen heel tevreden met de fiets.

Goede prijs voor een mooie fiets.

Op tijd geleverd en ook alle onderdelen zien er goed uit. Makkelijk en goed monteerbaar. Mijn zoon is er super blij mee.

Parallelweg 25

1131 DM Volendam